Sklep www.centrumkrawiectwa.pl jest własnością przedsiębiorstwa wielobranżowego Jurpol mieszczącego się w Brzezinach przy ul. Sienkiewicza 87 tel/fax : 046 874 36 73 , 874 27 20.
1. Sklep internetowy prowadzi sprzedaż towarów za pośrednictwem strony www.centrumkrawiectwa.pl lub www.jurpol.eu.
2. Zamówienia są przyjmowane przez stronę www, a także w wyjątkowych przypadkach telefonicznie lub faksem. Po złożeniu zamówienia klient dostaje e-mailem informację o jego przyjęciu. Realizacja zamówienia rozpoczyna się w przypadku zamówień płatnych przy odbiorze i przelewem - po tym, jak do sklepu dotrze od klienta e-mail z potwierdzeniem złożonego zamówienia.
3. Warunkiem realizacji zamówienia jest dostępność towaru w magazynie lub u dostawców sklepu. W przypadku niedostępności części towarów objętych zamówieniem Klient jest informowany o stanie zamówienia i podejmuje decyzje o sposobie jego realizacji (częściowa realizacja, wydłużenie czasu oczekiwania, anulowanie całości zamówienia).
4. Na prośbę klienta do zamówienia może zostać dołączona faktura VAT. Faktura VAT wystawiana jest w chwili, gdy wszystkie zamówione przez klienta towary są skompletowane i gotowe do wysyłki.
4. Klient może wprowadzić zmiany telefonicznie pod nr 601802169 albo (+48 46) 8743673 lub wycofać zamówienie do momentu wysyłki.
5. Wszystkie ceny podawane są w złotych polskich i zawierają podatek VAT. Cena detaliczna podana przy każdym towarze jest wiążąca w chwili złożenia przez klienta zamówienia. Sklep zastrzega sobie prawo do zmiany cen towarów znajdujących się w ofercie, wprowadzania nowych towarów do oferty sklepu internetowego, przeprowadzania i odwoływania akcji promocyjnych na stronach sklepu bądź wprowadzania w nich zmian.
6. Do każdego zamówienia należy doliczyć koszty przesyłki. Dostawa towaru odbywa się za pośrednictwem Poczty Polskiej i zgodnie z jej cennikiem. Możliwy jest wybór przesyłki ekonomicznej, priorytetowej z przedpłatą na konto firmy lub paczki pobraniowej płatnej przy odbiorze.
Po złożeniu zamówienia i określeniu rodzaju przesyłki należy poczekać na e-mail zwrotny z wagą towaru i ceną przesyłki, którą należy doliczyć do ceny towaru.
7. Przy spełnieniu powyższych warunków czas realizacji zamówienia wynosi od 3 do 7 dni roboczych. Realizacja zamówień na towary, których aktualnie brak w magazynie jest uzgadniana z klientem pocztą e-mail lub telefonicznie.
Termin otrzymania przesyłki = czas realizacji + czas dostawy.
UWAGA! Przy niespełnieniu powyższych warunków i braku kontaktu z zamawiającym czas wysyłki automatycznie się wydłuża.
8. OCHRONA DANYCH OSOBOWYCH
Nasz sklep ogranicza wykorzystywanie i zbieranie informacji o klientach do niezbędnego minimum wymaganego do wysyłkowej sprzedaży towarów. Informacje te nie są udostępniane osobom trzecim i służą do realizacji zamówień naszych Klientów. Twoje dane będą przez nas przetwarzane zgodnie z wymogami Ustawy o Ochronie Danych Osobowych wyłącznie w celu realizacji Twoich zamówień i nie będą udostępniane żadnym zewnętrznym podmiotom
9. Reklamacje. Jeżeli po otrzymaniu towaru klient znajdzie w nim wady techniczne lub uszkodzenia powstałe podczas dostawy, powinien odesłać go przesyłką pocztową na adres sklepu. Sklep nie przyjmuje żadnych przesyłek odsyłanych za pobraniem. Koszty, związane z odesłaniem towaru reklamowanego, sklep zwraca natychmiast po otrzymaniu przesyłki i rozpatrzeniu reklamacji. Do odsyłanego towaru należy dołączyć krótki opis reklamacji lub fakturę z dopiskiem "reklamacja". Wszelkie reklamacje rozpatrywane są najpóźniej w ciągu 5 dni roboczych od ich wpłynięcia. Towar uszkodzony zostanie wymieniony na inny, pełnowartościowy, a jeśli będzie to już niemożliwe (na przykład z powodu wyczerpania nakładu), sklep zwróci nabywcy równowartość ceny produktu lub zaoferuje mu inne, dostępne w sklepie towary do wyboru.
|